header_image
חיפוש מתקדם
אפשרויות חיפוש נוספות
מצאנו 0 תוצאות. האם יש להציג אותן כרגע?
חיפוש מתקדם
אפשרויות חיפוש נוספות
מצאנו 0 תוצאות
תוצאות החיפוש שלך

מגרשים למכירה בהוד השרון

פורסם ע''י בני רענן ב פברואר 1, 2021
| 0

מגרשים צמודי קרקע הם משאב נדיר בימינו באזורים העירוניים במרכז הארץ.
מדיניות משרד הפנים באמצעות ועדות התכנון המחוזיות בשנים האחרונות, מובילה מגמה ברורה שמטרתה היא ניצול יעיל יותר של משאב הקרקע באזור הצפוף של מרכז הארץ "בין חדרה לגדרה". נכון להיום, מרבית תוכניות המתאר החדשות אשר אושרו לאחרונה או שנמצאות בתהליכי אישור, מיועדות למגורים בבתי קומות, המכונה בעגה מקצועית "בניה רוויה".
המשמעות היא, שבטווח הארוך יהיה מחסור חריף בקרקע המיועדת לבניה צמודת קרקע באזורי הביקוש העירוניים במרכז הארץ. התוצאה- ערך הקרקע ישמר או יעלה בהתאם לביקוש.

מדובר במצרך אשר עשוי לאזול מהמדף, ישליך על מחירי הקרקע הפנויה ועשוי לשמור גם על מחירי הבתים צמודי הקרקע. בשל העובדה שיהיה היצע גדול של דירות בבניה רוויה בזכות הבניה המואצת באזור מתחם הר/1200 ובמרכז העיר וכן במתחם הר/1302" ציר החינוך" בשנים הקרובות, עשוי פער המחיר בין דירות לבין בתים צמודי קרקע לגדול במרווח משמעותי מזה הקיים היום.

בהוד השרון, אושרו במהלך העשור האחרון מספר מתחמי מגורים חדשים גון: מתחם האצבע, מתחם גרינברג, מתחם עפרון ומתחם המדרגות.
במתחמים אלו שווקו הקרקעות ונמצאים רובן ככולן בידיים פרטיות של בעלים המעוניינים לבנות עליהם בתים ולמעשה כמעט ולא יהיו עוד מספר משמעותי של עסקאות בגין הקרקע. כיוון שכך, תוך פרק זמן קצר יחסית, מספר חודשים עד שנה-שנתיים, לא יהיו מגרשים פנויים לבניה עצמית בהוד השרון.
עיקר ההיצע בעתיד, יגיע מפרצלציה של חלקות גדולות יותר ברחבי העיר, או מהריסה של בתים ישנים ובנית בתים חדשים תחתם שהעלויות הכרוכות בפרצלציה ובמכירה של בתים בנויים בעלי ערך גבוהים יותר מאשר בקרקע פנויה ומחולקת.
מכאן שקיים סיכוי גבוה לעליית מחירי הקרקע באזור הוד השרון בשנים הקרובות.
נכון להיום מחירי הקרקע באזורי הביקוש בהוד השרון נעים בין 8000-15,000 ש"ח למ"ר.

 

המלצתנו: כדאי לרכוש קרקעות לבתים צמודי קרקע, אפילו כהשקעה לטווח ארוך, מה שלא ניתן להמליץ בימים אלו על דירות מגורים.

 
ביכולתנו להציע מבחר מגרשים במתחמים שונים ברחבי העיר, אולם כאמור מדובר במבחר מצומצם. למתעניינים, התקשרו: 09-7457336 ונשמח לעניין אותם במאגר המגרשים שברשותינו.
  • יצירת קשר

    שיתוף
    שיתוף ב facebook
    התקשרות
    דילוג לתוכן